משלוח מהיר עד 3 ימי עסקים
משלוח חינם להזמנות מעל 299₪
ניקוי מדפים - עשרות בדים ב 19₪ | תקף לאתר בלבד
20% על כל האתר | קופון - spring20
logo-website
scroll-down-arrow

איך לבצע הזמנת בדים מהאינטרנט?

רכישה של בדים היא אחד השלבים ההתחלתיים בתכנון של עיצוב בגד. כאשר קונים את הבד, ניתן להרגיש ולמשש אותו ביד, להרגיש את העובי והחוזק שלו ולהעריך את ההתאמה שלו לפרויקט, אבל מה קורה כשרוצים לקנות בדים אונליין? למעשה, מדובר באופציה נוחה ומהירה שבאמצעותה תיחשפו למגוון רחב יותר של בדים ותקבלו אותם עד הבית. המאמר הבא יעזור לכם להבין מה צריך לדעת כשקונים בדים באינטרנט, ואיך יודעים במה לבחור.

איזה בדים לתפירה הכי מומלצים?

קיימים המון סוגי בדים שיכולים להתאים לכם, בהתאם לבגד שתרצו ליצור ובהתאם לאופי הבד שלו אתם זקוקים. חלק מהבדים הפופולריים ביותר הם כותנה, פשתן או ויסקוזה, משום שהם נוחים לעבודה ולא מציבים אתגרים משמעותיים בעת החיתוך, התפירה או העיצוב. הם יתאימו לרוב הפרויקטים והם מתאימים למזג האוויר הישראלי. קיימים עוד בדים פחות נפוצים אך עדיין די פופולריים ע”י מעצבי אופנה (מקצוענים וגם חובבים), כמו בד ג’רסי, פוליאסטר או לייקרה, שהם בדים מעט שונים ולכל אחד תכונות מסוימות שהופכות אותו למתאים לעיצובים מסוימים, ולאחרים פחות. יש עוד הרבה סוגי בדים בשוק, וחלקם לא פשוטים לעבודה אך עדיין יכולים להביא לעיצוב יפהפה ומקורי.

100% כותנה האם זה באמת יותר איכותי?

לא בהכרח. גם כשרואים שהרכב הבד הוא מאה אחוז כותנה, כדאי לוודא מה רמת הצפיפות של החוטים לאינץ’. ככל שהצפיפות גבוהה יותר, כך מדובר בבד איכותי יותר. מומלץ לבדוק את הפרט הזה בתיאור המוצר באתר שבו קונים. אם המידע הרלוונטי לא כתוב באתר, כדאי לוודא את זה עם נציג שירות שיסייע לכם בבחירת הבד המתאים לכם, ברמת הצפיפות הרצויה.

איך אפשר לבחור בדים באינטרנט בצורה נכונה?

התאמת הבד לבגד

בגדים לא נבדלים ביניהם רק במראה ובייעוד, אלא גם בסוג הבד שנבחר עבורם. בדים שונים ייתנו לבגד תכונות שונות כמו אלסטיות, מראה אלגנטי יותר או פחות, מראה יוקרתי, יכולת עמידה בפני קמטים או לכלוך ועוד, ולכן לבחירת הבד יש משמעות רבה. בחירת הבד צריכה להתבסס על הבגד המתוכנן, קהל היעד שאליו הוא פונה וכמובן תואם לעיצוב.

אם אתם יודעים מה תרצו לתפור אבל לא בטוחים איזה בד יעבוד באופן מושלם עם העיצוב שלכם, אתם מוזמנים להיעזר באתר קדנה, שיעזור לכם להבין מה בדיוק אתם צריכים באמצעות ממשק ידידותי ופשוט. התפריט באתר מאפשר לכם לבחור את סוג הבגד שאתם רוצים, למשל חצאית, מכנסיים, שמלה ועוד, והאתר יתאים עבורכם בדיוק את סוגי הבדים שיכולים להתאים לכם. כאשר תבחרו בבד מסוים, כל התכונות שלו יופיעו בפירוט בעמוד המוצר, וגם שם כתוב לאילו בגדים הבד מתאים. חלק מהמוצרים מאפשרים הזמנה של דוגמית מהבד, ואם אתם לא בטוחים זה יאפשר לכם לנסות.

שירות לקוחות מקצועי ואדיב

רכישה של בדים באינטרנט היא לא מסובכת, אבל לעתים עשויות להתגלות טעויות בבחירת סוג הבד המתאים או במשלוח שהשתבש בדרך וגרם לפגיעה באיכות הבד. במקרה כזה, אתם צריכים שירות לקוחות מקצועי ואדיב שיסייע לכם להחזיר את המוצר או לקבל חלופי, ובאופן שיספק לכם חוויית שירות חיובית ונעימה. אי אפשר להימנע מטעויות במאה אחוזים, אבל אם יש שירות לקוחות שיידע לתקן אותן בעבורכם, תדעו שיש על מי לסמוך.

שנות וותק של החנות – חשוב לא פחות

רכישה מחנות וותיקה ובעלת ניסיון היא יתרון, משום שיהיו אנשי מקצוע וותיקים שמכירים את הבדים היטב, יודעים איך לעבוד איתם ויוכלו להמליץ ולסייע לכם במקרה הצורך. אין תחליף לניסיון, ובכל הנוגע לבדים, שהם שונים ומגוונים, הניסיון יעמוד לטובת כל חנות שפועלת בתחום הזה.

חשוב לבצע הזמנת בדים באינטרנט רק בחנויות שמתמחות בכך

חנות מתמחה תוכל להעניק לכם שירות מקצועי לצד הבדים האיכותיים והטובים ביותר שיש בשוק. קדנה התחילה את דרכה בתחום הבדים כבר בשנת 2003, ומאז צברו עובדיה ומנהליה ניסיון של כ-20 שנים בתחום. החנות מזמינה את כל הלקוחות להתייעץ ולקבל שירות, באתר או בסניפים, עד להתאמת המוצרים המתאימים באופן אישי. הוותק והניסיון שלנו עומדים לרשותכם בכל זמן, כדי שתוכלו לבחור את הבדים המושלמים בשבילכם.
זכרו כי האתר זמין לכם מכל מקום ומכל זמן, וניתן לבחור בו את כל הבדים שאתם צריכים ולקבל שירות מהיר ומקצועי ללא צורך לעמוד בפקקים ולחפש חנייה ברחובות העמוסים של תל אביב. אין ספק שבחיים העמוסים והדינמיים של היום יש בכך יתרון, וניתן להתלבט, להשוות ולהחליט בלי לקום מהספה.

רכישה של בדים באינטרנט יכולה להתגלות כמשתלמת במיוחד, ואם אתם לא יודעים בדיוק מה לבחור, תוכלו להיעזר בכל הכלים שזמינים לרשותכם, החל מהתפריט הייעודי באתר ועד לשירות לקוחות אונליין, בטלפון או בסניפים עצמם. הדרך לעיצוב הבגד המושלם מתחיל בבד המתאים, ואת הבד המתאים תוכלו להשיג רק בחנות בדים מתמחה שתדע לתת לכם את הטוב ביותר.

ברוקד

התחבר/י כדי לצבור כסף לרכישות הבאות 

התחברות

או